Często szukane

  • Odzież robocza
  • Odzież ochronna
  • Czyściwo tekstylne MEWA
do przeglądu

Nowy wizerunek marki Mewa

4 lipca 2022
Przedsiębiorstwo

Świat, w którym funkcjonujemy, stale się zmienia, a my razem z nim. W ubiegłych latach znacznie poszerzyliśmy nasze portfolio, zdobyliśmy nowe rynki i wprowadziliśmy rozwiązania cyfrowe. Zrównoważone działanie jest u nas w centrum uwagi bardziej niż kiedykolwiek przedtem, staliśmy się również inicjatorem zasady Textilsharing (wynajem tekstyliów) w systemie B2B.

Nadszedł zatem także czas, kiedy dalszej zmianie powinien ulec również nasz wizerunek marki. Symbole firmy Mewa, takie jak logo w postaci pąka kwiatu, krój czcionki i kolory są od tej chwili nowe i zgodne z duchem czasu. Nowy wizerunek firmy ma przy tym za zadanie odzwierciedlić tradycję i pełną sukcesów historię firmy Mewa oraz podkreślić naszą wyraźną orientację ku przyszłości. Rebranding opracowała dla nas agencja Martin et Karczinski z Monachium. Tamtejsi fachowcy w zakresie strategii marki specjalizują się w odzwierciedlaniu istoty danej firmy w jej ogólnym wizerunku. Dla firmy Mewa opracowali oni nowe logo, krój firmowej czcionki oraz zestawienie kolorów i symboli. Pąk kwiatu, będący logo firmy, symbolizuje higienę, środowisko naturalne i zrównoważenie. Jednocześnie jest on symbolem wzrostu i innowacji. W nowej aranżacji wizerunku marki kontur pąka kwiatowego ma silniejsze oddziaływanie, a nowy krój czcionki przypomina krzyżujące się nitki tkaniny i tym samym wskazuje na kompetencje naszej firmy w zakresie tekstyliów. Słowo „Mewa” pisana jest od tej chwili jako nazwa firmy minuskułą, bowiem po ponad 100 latach historii firmy jesteśmy o wiele dalej niż na początku jej istnienia, wyrażającego się w skrócie Mechanische Weberei Altstadt (Tkalnia Mechaniczna w Altstadt). Istotna rolę odgrywa przy tym także nowa czcionka firmowa, opracowana specjalnie dla firmy Mewa we współpracy z agencją typemates i nazwana „Gebauer“ od nazwiska założyciela firmy. Pokazujemy zatem, jacy jesteśmy: wierni naszym firmowym wartościom i naszej tradycji, ale jednocześnie patrzący w przyszłość.


Materiał zdjęciowy i filmowy


Kontakt dla prasy


Adiunctor

Pan Roman Benedykciuk Telefon: +48 501288684 biuro@adiunctor.pl

ul. Nugat 8 m 59 02776 Warszawa


do przeglądu