Jesteśmy także w Twoim pobliżu.
-
MEWA w pobliżu klientów
Chętnie doradzimy bezpośrednio w zakładzie klienta, telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej – w 14 krajach.
-
Zawsze niezawodnie
Nasi przeszkoleni pracownicy dbają o know-how i na podstawie doświadczenia zawsze wyszukują najlepsze rozwiązania.
-
Zawsze dostępni
Pytania, informacje, formularze serwisowe – za pośrednictwem naszego portalu dla klientów myMEWA masz przez całą dobę dostęp do naszych usług.
Doskonały serwis to cecha, dzięki której MEWA jest tak wyjątkowa i odnosi takie sukcesy. Jak dotąd, w całej Europie zaufało nam już około 190 000 klientów. Łącznie zaopatrujemy ponad 1,1 milion ludzi w odzież roboczą MEWA, a w obiegu jest ponad 1,2 miliard czyściw MEWA. Oprócz małych i średnich firm zaopatrujemy także wielu dużych klientów – i wykonujemy na naszych wysoko wydajnych liniach optymalną pielęgnację tekstyliów, następnie dostarczamy je niezawodnie i punktualnie.
Gdy doradzamy klientom, mówimy ich językiem. Z 45 lokalizacjami w 14 krajach Europy jesteśmy w pobliżu Ciebie. Nie mamy anonimowego call-center z ciągle zmieniającymi się pracownikami. W przeciwieństwie do wielu innych dostawców usług zarządzania tekstyliami, mamy w każdym regionie stały zespół doradców klientów, który analizuje potrzeby klientów z uwzględnieniem regionalnych i lokalnych wymagań. Dodatkowo mamy specjalne zespoły doradców, którzy dbają o szczególne wymagania naszych dużych klientów. Indywidualne, partnerskie oraz długotrwałe relacje z klientami należą do podstawowych wartości MEWA.
Zespół doradców ma przez cały czas wgląd w Twoje bieżące dostawy i może szybko i konkretnie reagować na Twoje życzenia i żądania. Ponadto, osobisty kierowca serwisowy chętnie doradzi i odpowie na pytania przy każdej dostawie. Dzięki regionalnej bliskości mamy nie tylko krótsze drogi dostawy, a tym samym zapewniamy maksymalną niezawodność, ale także chronimy w ten sposób środowisko.