Stosowanie "ciasteczek"

W celu optymalizacji naszej oferty kierowanej do Państwa, stosujemy tzw. "ciasteczka" oraz różne aplikacje analizy sieciowej. Mogą Państwo oczywiście dokonać dezaktywacji "ciasteczek" poprzez odpowiednie ustawianie swej przeglądarki internetowej i nie wyrazić zgody na stosowanie przez nas aplikacji analizy sieciowej o której mowa w naszej deklaracji o ochronie danych. W celu doinformowania się o stosowaniu "ciasteczek" oraz aplikacji analizy sieciowej prosimy kliknąć na tutaj.

160547186.jpg

Regionalne doradztwo klienta

Jesteśmy w 44 lokalizacjach w Europie. Jesteśmy także w Twoim pobliżu.

Serwis traktujemy osobiście – MEWA dla Ciebie na miejscu

  • Całkiem blisko

    44 lokalizacje w 13 krajach Europy – już od dwóch pracowników doradzimy Ci bezpośrednio na miejscu, telefonicznie lub przez e-mail.

  • Kompetentne doradztwo

    Korzystaj z wszechstronnego know-how naszych przeszkolonych pracowników.

  • Obsługa przez 24 godziny

    Pytania, informacje, formularze serwisowe – na naszym portalu dla klientów myMEWA masz dostęp do naszych usług przez całą dobę.

Doskonały serwis to cecha, dzięki której MEWA jest tak wyjątkowa i odnosi takie sukcesy. Oczywiście, także nasze produkty charakteryzują się najwyższymi standardami jakości i bezpieczeństwa. Ale nasz niezawodny, a przede wszystkim szybko reagujący serwis to jeden z najważniejszych powodów, że jesteśmy firmą, która odnosi największe w Europie sukcesy w dziedzinie zarządzania tekstyliami.



Gdy Ci doradzamy, mówimy Twoim językiem. Z 44 lokalizacjami w 13 krajach Europy jesteśmy w pobliżu Ciebie. W przeciwieństwie do wielu innych dostawców usług zarządzania tekstyliami, mamy w każdym regionie stały zespół doradców klientów, który analizuje potrzeby klientów z uwzględnieniem regionalnych i lokalnych wymagań. Nie jesteśmy anonimowym call-center – jesteśmy zespołem doradców w Twoim pobliżu. Nasi pracownicy, mający wysokie kompetencje w zakresie doradztwa oraz gruntowną wiedzę fachową i branżową, znajdą odpowiednie dla Ciebie rozwiązanie. Ponadto, osobisty kierowca serwisowy chętnie doradzi i odpowie na pytania przy każdej dostawie. Dzięki regionalnej bliskości mamy nie tylko krótsze drogi dostawy, a tym samym zapewniamy maksymalną niezawodność, ale także chronimy w ten sposób środowisko.



Korzystając z naszych wysoko wydajnych instalacji, własnych kierowców serwisowych i własnego parku pojazdów, codziennie dostarczamy odzież roboczą, szmaty do czyszczenia oraz inne tekstylia robocze do firm zatrudniających od 5 do 1000 pracowników.



Masz pytanie, potrzebujesz informacji lub chcesz nam coś przekazać poza naszymi godzinami pracy? Nie ma problemu. Nasz portal myMEWA jest do Twojej dyspozycji przez całą dobę.