Stosowanie "ciasteczek"

Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Poprzez korzystanie z tej strony zgadzasz się na ich wykorzystanie. Szczegółów dowiesz się tutaj.

Dlaczego outsourcing lepiej się opłaca? Czyściwa MEWA w systemie pełnej obsługi.

System pełnej obsługi firmy MEWA polega na tym, iż do klienta dostarczane są czyste czyściwa i jednocześnie, w ustalonych w umowie odstępach czasowych, odbierane są zabrudzone czyściwa, które są potem prane ekologicznie. Następnie, czyste już czyściwa, wysyłane są ponownie do klienta. Uszkodzone lub zużyte czyściwa wymieniane są na nowe.

Ważną rzeczą jest również fakt, że zabrudzone czyściwa nie są opadem w rozumieniu ustawy o odpadach. Klient nie musi się więc martwić o związane z tym obowiązki wynikające z przepisów dotyczących ochrony środowiska, ponieważ wszystkie dokumenty wymagane przez odpowiednie instytucje ochrony środowiska przygotowuje MEWA. „Korzystając z serwisu firmy MEWA warsztat ma potrójną korzyść. Po pierwsze – otrzymuje trwałe czyściwo wielokrotnego użytku o dobrych właściwościach wchłaniających. Po drugie – to my w ramach dostarczanej usługi realizujemy wszelkie obowiązki wynikające z przepisów o zachowaniu wymogów bezpieczeństwa i ochrony środowiska w odniesieniu do czyściwa. A to się już opłaca. I po trzecie – zasada wielokrotnego wykorzystania czyściwa pozwala ograniczyć ilość niebezpiecznych odpadów, bowiem nasze czyściwa mogą być prane i ponownie wykorzystywane aż do 50 razy”, wyjaśnia Piotr Borowczyk, dyrektor zarządzający, MEWA Textil-Service Polska.

Optymalne oszczędności dzięki zarządzaniu tekstyliami w systemie MEWA

Profesjonalna konsultacja, udzielana przez firmę MEWA jeszcze przed pierwsza dostawą, ułatwia klientowi dobór zakresu usługi dostosowany do własnej branży i własnych zastosowań. Na początku klient ma 4 tygodnie, by wypróbować czyściwa i podjąć decyzję o odpowiednim dla siebie spektrum. Następnie przygotowywana jest oferta dobrana do potrzeb danego warsztatu/zakładu i ustalany jest cykl wymiany czyściw, stosownie do zapotrzebowania klienta. W małych warsztatach czyściwa są wymieniane np. raz w ciągu 8-16 tygodni. W większych zakładach nowe czyściwa dostarczane są klientowi co 2-4 tygodnie. Generalnie częstotliwość odbierania czyściw ustalana jest z klientem, zależnie od jego potrzeb.
Zarządzanie tekstyliami oferowane przez MEWA stwarza klientowi możliwość zaoszczędzenia nakładów organizacyjnych w zakresie zamawiania, składowania i całej logistyki, jak też związanych tym kosztów i czasu. Dla użytkownika jest to jeszcze jedna istotna zaleta: całą usługę otrzymuje on od jednego partnera, a tym samym może się spokojnie skoncentrować na swojej produkcji lub świadczonych usługach.

Twój kontakt

Pan Roman Benedykciuk

Adiunctor

ul. Nugat 8 m 59

02776 Warszawa