Stosowanie "ciasteczek"

Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Poprzez korzystanie z tej strony zgadzasz się na ich wykorzystanie. Szczegółów dowiesz się tutaj.

_DSC6259.tif

Ludzie. Wartości. MEWA.

Zaangażowani kandydaci z doświadczeniem

Pomożemy Ci wybrać drogę, która najlepiej do Ciebie pasuje

W dalszej części można znaleźć informację, do których działów najczęściej poszukujemy wsparcia, jakich atutów oczekiwalibyśmy od idealnego kandydata i czym może zachwycić Cię MEWA. Czekamy na Twoją aplikację!

Masz wieloletnie doświadczenie zawodowe i chcesz podjąć nowe wyzwania w firmie MEWA? Nasze oferty pracy najlepiej pokazują, jak różnorodne są obszary naszej działalności – od działu zarządzania i kontroli przez dział produkcji i wprowadzania produktów na rynek po logistykę i administrację.


Warto wiedzieć

Praca jako mobilny technik serwisowy

01
Praca jako mobilny technik serwisowy

Ich miejscem pracy jest bezkres dróg


Zawsze w drodze: mobilni technicy serwisowi MEWA czerpią radość z jazdy i wykonują różnorodne zadania logistyczne. Nie ograniczają się one jedynie do transportu, ale obejmują również zadania w ramach obsługi klienta. Ze względu na osobisty kontakt z klientem na miejscu oraz szczególne nastawienie na potrzeby klienta nasi technicy serwisowi są wizytówką firmy i bardzo często pierwszą osobą kontaktową.

Cechy idealnego kandydata na to stanowisko:

  • Jesteś komunikatywny i lubisz osobisty kontakt z klientami.
  • Masz prawo jazdy kategorii CE i w miarę możliwości również uprawnienia ADR.
  • Posiadasz podstawową wiedzę techniczną na temat pojazdu mechanicznego, np. w zakresie kontroli pojazdu pod kątem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
  • Masz dobrą kondycję i jesteś w stanie podjąć fizycznie wymagającą i stresującą pracę w branży logistycznej.

Jako mobilny technik serwisowy będziesz również mieć możliwość dalszego kształcenia zawodowego i aplikowania na inne stanowiska w firmie, np. w dziale szkolenia kierowców, w dziale konserwacji, a także w działach sprzedaży i obsługi klienta.

Oferujemy:

  • krótkie okresy nieobecności: wyłącznie trasy jedno- lub dwudniowe (z noclegiem w hotelu)
  • aktywną pomoc w początkowym okresie pracy w oparciu o obszerny plan wdrażania
  • wynagrodzenie ustalone według zbiorowego układu pracy
  • dodatek urlopowy i świąteczny
  • zakładowe ubezpieczenie emerytalne i świadczenia przysparzające majątku

Praca w dziale obsługi klienta

03
Praca w dziale obsługi klienta

Obsługa klienta na najwyższym poziomie – brzmi znajomo?

Długofalowy sukces firmy MEWA zawdzięczamy w znacznej mierze naszej obsłudze klienta, na której można całkowicie polegać. Praca w terenie lub praca biurowa: regularnie szukamy pracowników, którzy będą kompleksowo troszczyć się o zadowolenie naszych klientów i w ten sposób budować ich trwałe relacje biznesowe z firmą MEWA.

Cechy idealnego kandydata na to stanowisko

  • Doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem będzie dodatkowym atutem.
  • Jesteś bardzo komunikatywny i lubisz kontakt z ludźmi.
  • Pracujesz, mając na uwadze szczególne nastawienie na potrzeby klienta.
  • Potrafisz w samodzielny sposób rozwiązywać sytuacje stresowe.

W dziale obsługi klienta MEWA oferuje atrakcyjne perspektywy awansu zawodowego, np. funkcję kierowniczą na szczeblu regionalnym działu obsługi klienta lub w dziale obsługi klienta kluczowego. Osoby dysponujące już odpowiednią wiedzą mają ponadto możliwość zmiany stanowiska na inne stanowiska sprzedażowe.

Oferujemy:

  • aktywną pomoc w początkowym okresie pracy w oparciu o obszerny plan wdrażania
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia w nowoczesnym, przyszłościowym przedsiębiorstwie o długofalowych perspektywach rozwoju
  • wynagrodzenie ustalone według zbiorowego układu pracy intex
  • premię roczną, dodatek urlopowy i świąteczny
  • zakładowe ubezpieczenie emerytalne i świadczenia przysparzające majątku
  • elastyczny czas pracy
  • szeroką ofertę dodatkowych świadczeń dla pracowników

Praca w dziale sprzedaży

04
Praca w dziale sprzedaży

Bez sprzedaży nie ma efektów!

Efektywna sprzedaż jest nieodzownym warunkiem długofalowego sukcesu przedsiębiorstwa. Jest okazją do przekazania klientom naszego dążenia do najwyższej jakości w zakresie doradztwa, właściwości produktu i realizacji potrzeb klienta. W każdym z tych aspektów bardzo ważne jest doświadczenie. Jeżeli miałeś już szansę wykazać się swoim talentem sprzedażowym, wykorzystaj swoje doświadczenie w dziale sprzedaży w MEWA, np. jako pracownik terenowy lub telefoniczny asystent dystrybucji.

Cechy idealnego kandydata na to stanowisko

  • Jesteś rozmowny, błyskotliwy i przekonujący.
  • Potrafisz budzić potrzeby i przełamywać opór.
  • Przekonujesz swoją elokwencją i pewnością siebie.
  • Masz wysoki poziom zaangażowania i własną inicjatywę.

Jeżeli chcesz aplikować bezpośrednio na stanowisko kierownicze, powinieneś spełniać następujące warunki:

  • Masz wieloletnie doświadczenie w budowaniu i szkoleniu zespołów realizujących outbound marketing.
  • Wiesz, jak motywować ludzi do osiągania określonych wyników.
  • Masz osobowość lidera, szybko rozpoznajesz potencjał swoich pracowników i konsekwentnie go rozwijasz za pomocą odpowiednich środków.

Oferujemy:

  • aktywną pomoc w początkowym okresie pracy w oparciu o obszerny plan wdrażania
  • znakomite możliwości zarobkowe ze stałym wynagrodzeniem, systemem nagród i bonusów, dodatkiem urlopowym i świątecznym oraz premiami
  • strukturę dystrybucyjną, która należy do najlepszych w branży
  • rynek z nadzwyczajnymi szansami rozwoju i ofertą usług, które ułatwiają życie klientom ze wszystkich branż
  • koncepcję sprzedaży sprawdzoną w praktyce, wytyczne i środki pomocnicze, które są przedstawiane podczas intensywnych szkoleń i prowadzą do najlepszych wyników
  • najnowocześniejsze udostępnione przez nas rozwiązania techniczne dla pracy zdalnej specjalnie dla asystentów dystrybucji
  • szeroką ofertę dodatkowych świadczeń dla pracowników
  • szansę doskonalenia zawodowego, które umożliwi pracę na stanowiskach o większym zakresie odpowiedzialności lub stanowiskach kierowniczych, np. jako kierownik zespołu, sprzedaży lub regionu

W naszym programie pracowniczym dla działu marketingu i sprzedaży wszystko kręci się wokół ludzi, ich szans, osiągnięć i kultywowania wartości. Tutaj wszyscy pracownicy są częścią tak zwanego świata„PaceMakersWorld” (PMW). PaceMaker to ktoś, kto jest inicjatorem w początkowej fazie kontaktów z klientem i kogo praca tworzy podstawę trwałego i zdrowego wzrostu przedsiębiorstwa. Gdy członkowie elitarnego zespołu PMW osiągają wyniki wyższe niż wyznaczone cele sprzedażowe, zostają za to docenieni podczas uroczystości na początku roku. „Najlepsi z najlepszych” biorą udział w dorocznej imprezie „Star Club-Reise”. Osoby, które odnoszą wyjątkowe sukcesy przez kilka lat, dołączają do „All Stars” – grona, które regularnie spotyka się, by wymieniać się doświadczeniami i korzysta z wyjątkowych przywilejów.