Aktualne informacje dla klientów dotyczące COVID-19
Jesteśmy przekonani, że z konieczną dalekowzrocznością i wspólnie z Państwem opanujemy obecną nadzwyczajną sytuację. Dziękujemy za wsparcie i prosimy uważać na siebie.
Rozwój wydarzeń dotyczących koronawirusa (COVID-19) powoduje obecnie niepewność i stawia wiele otwartych pytań. Jak na firmę rodzinną przystało, troska o siebie nawzajem jest mocno zakorzeniona w naszej kulturze korporacyjnej. Bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest zawsze naszym najwyższym priorytetem. Dlatego też chcielibyśmy dziś poinformować Państwa o aktualnej sytuacji w MEWA.
Jako certyfikowany przez RABC dostawca usług tekstylnych zaopatrujemy przemysł spożywczy, handel detaliczny, sektor opieki zdrowotnej i inne obszary istotne dla systemu i zapewniamy ich pracownikom dostępność czystej, bezpiecznej mikrobiologicznie odzieży. To sprawia, że jesteśmy integralną częścią łańcucha dostaw, który przede wszystkim musi zostać podtrzymany w tej nadzwyczajnej sytuacji.
Dlatego opieramy nasze działania na tym, by:
- Chronić was wszystkich, naszych klientów i pracowników, w najlepszy możliwy sposób
- Utrzymać nasz standard usług dla naszych klientów najlepiej jak potrafimy
- Możliwie najlepiej przyczynić się do powstrzymania rozprzestrzeniania się koronawirusa.
Środki te służą ochronie wszystkich pracowników i klientów w celu zminimalizowania ryzyka szerzenia się wirusa. Nasz sztab kryzysowy codziennie pracuje nad wdrożeniem dalszych środków, aby nie tylko reagować na dynamiczny rozwój zdarzeń, ale również je przewidywać.
Kontakt z klientami
jako dostawcy usług tekstylnych, codzienny kontakt naszych kierowców serwisowych z klientami i ich tekstyliami jest również integralną częścią naszych usług. Może to stanowić ryzyko dla naszych pracowników, jeśli wejdą oni w kontakt z towarami lub osobami, u których istnieje podejrzenie zakażenia.
- Dlatego w trosce o ochronę naszych pracowników oraz klientów, zwracamy się do Państwa z prośbą o poinformowanie nas telefonicznie niezwłocznie i przed odebraniem Państwa tekstyliów, jeśli w Państwa firmie istnieje podejrzenie lub potwierdzony przypadek koronawirusa.
- Ze względów bezpieczeństwa towary te będą transportowane i obsługiwane oddzielnie, a w razie potrzeby uzgodnimy z Państwem dalsze działania za pośrednictwem naszego działu obsługi klienta. W takim przypadku prosimy o oparty na zaufaniu kontakt ze swoją osobą kontaktową w MEWA jak dotychczas.
